Od Jounina
Daibakuryuu no Jutsu
Chakra: 5000
Osoba znajdują w wodzie będzie miała problemy, ponieważ osoba wykonująca technikę tworzy wir wodny pochłaniający wroga.
Takitsubo no Jutsu
Czakra 4000
Tworzymy silny strumień wody, który potrafi osiągnąć dużą szybkość.
Baku Suishouha
Czakra 9000
Wypluwamy z ust ogromną ilość wody zalewając cały pobliski teren, umożliwia to nam wykonanie wielu wodnych technik oraz zatopienie przeciwnika
Mizu no jutsu
Chakra: 800
Jedno z wodnych jutsu, w którym ninja wykorzystuje fale wodne do obrony (najczęściej przed technikami Katon).
Zasłona ta obroni praktycznie przed każdym jutsu typu Katon i Doton.
Do wykonania jutsu niezbędna jest obecność wody.
Mizu Bunshin no Jutsu
Chakra: 500 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.
Suijinheki
Chakra:3000
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem.
Mizuame Nabara
Chakra:4000
Wypluwamy z ust pewną ilość mazi osoba która wejdzie w jej zasięg,wskoczy w sam raz do pułapki.Przylepi się do lepkiej substancji,ucieknięcie z takiej pułapki wymaga dobrej kumulacji czakry w stopach.
Od Kage
Goshokuzame
Chakra:8000
Wymagany teren wodny,tworzymy parę rekinów które atakują przeciwnika pod wodą zając mu niezłe obrażenia.Praktycznie nie do pokonania
Suishouha
Chakra:5000
Powstaje wielkie wodne tornado lecące na przeciwnika.
Suiryuudan no Jutsu
Chakra:2000
Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Suikoudan no Jutsu
Chakra:1000
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.
Offline